lauantai 17. toukokuuta 2014

1. päivä

Jee! Päästiin hyvin perille ja matka meni nopeasti. Tultiin Helsinki-Vantaan lentokentälle ja mentiin ekaksi tekemään lähtöselvitys. Sitten me vietiin ruumaan menevät matkatavarat.
9a luokka odottaa malttamattomana lentokoneeseen pääsyä, mutta ennen lentomatkan alkamista kävimme syömässä tukevan aamiaisen lentokentän parhaassa ravintolassa, kuvassa innokas joukkue ;)

Vihdoin saavuttiin Dubrovnikiin ja saatiin joukko onnellisesti odottamaan matkaa hotelliin. Taustalla näkyvät vanhan kaupungin muurit

Matka taittui hyvin hotellille kävellen, välillä hyvästä ruuasta nauttien. Hotellille saavuimme noin klo 16.21

Huom, kuva hotellihuoneen parveelta, aivan mahtavat näkymät ja sää oli mitä parhain

Loppuilta kuluikin sitten vanhaan kaupunkiin tutustuen...

1. Sadepilvetkin väistyivät teidän tieltä :-)

2. Onpa hienot maisemat teillä! Mukavaa reissun jatkoa ja päivitelkäähän taas kuulumisia.

3. Noissa maisemissa voi koulunkäynti voi tuntua lomalta :-)

1. Nauttikaa matkasta. Ainutkertaista päästä luokan kanssa reissuun. Itsekin olen käynyt Kroatiassa. Kaunis maa ja upea meri!